06
декабрь
2020
« Қашықтық оқу жағдайында саралап оқыту технологиясы арқылы оқушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру.» тақырыбындағы әдістемелік күні
Информатика пәнінің мұғалімі Серубай Айгерім Қанатқызы 6 «А» сыныбында 3D - баспа бөлімі бойынша «Конус, цилиндр және сфера құру» тақырыбында ашық сабақ өткізді. сыныпта барлығы 11 оқушы, қатысқаны - 11 оқушы. Оқу мақсаты: айналу денелерін құру және оларды түрлендіру. 2 D Жазықтық фигураларынан айналдыру құралының көмегімен 3 D кеңістік пішіндер құру Sketch Up бағдарламасында ұсынылды. Осы көрсету арқылы оқушылар пішіндерді құру кезеңдерін жеке беттте анықтады. Пішінді құру барысында оқушылардың тәрибесіне назар аударылырды.
3 тапсырма Google form арқылы жүзеге асты. Оқушылар тапсырма бойынша 90 % оқу нәтижесінің деңгейін көрсетті. Ашық сабақ қойылған оқу мақсатына жетті. Әр оқушының тақырыпты толыққанды меңгеруге нақты көңіл бөлінді.
Сабақтың ұтымды жақтары: Қолданылған әдістер, жеке жұмыс, бағалау критерийлері мен дескрипторлары. Сабақ уақытысында аяқталды. Жоспарланған кезеңдердің бәрі орындалды. Сабақтың ұтымсыз жақтары: Сфераны құру кезеңдерін көрсетіп қана қоймай, оқушыларға видео түсіріп жіберу қажет еді.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Абылханова С.к. 10 «б» сынып оқушыларымен «Адам мен табиғат- егіз ұғым» тақырыбында ашық сабақ өткізіп, сабақ мақсаттары қолжетімді болды. Оқушылар адам мен табиғат арасында тығыз байланыс бар екенін, экология бүгінде күрделі мәселе екендігін, табиғатты қорғау керектігін түсінді. Сабақта жоспарланған саралау тапсырмалары оқушыларға деңгей бойынша жұмыс істеуіне тиімді болды. Жоспар бойынша берілген уақытты тиімді пайдаландым, әр тапсырмаға берілген уақыт ұтымды пайдаланылды. Сабақ барысында «Суреттер сөйлейді» әдісі оқушының пәнге деген қызығушылығын арттырып, өзінің және өзгенің іс-әрекетіне талдау жасау, дұрыс шешім қабылдау қабілеттерін шыңдады.
Тарих пәнінің мұғалімі Құмарбекқызы Қатира 6 «а» сыныбында Қазақстан тарихы пәнінен «Қыпшақ хандығы: не себепті Еуразия даласы «Дешті қыпшақ деп аталады?» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабақты видео- роликпен бастап тақырыпты ашты. Бейне- ролик көрсетіп, оқушыларға сұрақ- жауап кестесін ұсынып, толтырды. Оқушылар бірін-бірі бағалап, ойларын ортаға салды. Оқушылар сабаққа белсене қатысып, тапсырмаларды орындады. «Терминдер сөйлейді.», «Қанталапай» ойыны арқылы жаңа тақырып өтті. Оқушылар осы өткізген сабақта тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алды, әңгімені өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына білді, өз ойларын еркін жеткізуге ұмтылды, кластастарымен қарым-қатынастарын қалыптастырып, өздерінің қабілеттерін дамыта алды, сонымен қатар өзін-өзі бағалауға үйреніп, өзінің жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алуға үйренді.
2 «б» сынып оқушыларымен бастауыш сынып мұғалімі Шадрина Е.В. «Общечеловеческие ценности – основа счастливой жизни» тақырыбында өзін-өзі тану сабағын ЗУМ платформасы арқылы өткізді.Сабақтың мақсаты: "бақытты өмір"ұғымының маңызы мен мағынасын ашу арқылы оқушылардың жалпыадамзаттық құндылықтар туралы түсініктерін тереңдету. Сабақтың маңызды кезеңдерінің бірі жаңа ақпаратты игеруге ықпал ететін "теңіз шуы" музыкасына релаксация арқылы сыныпта жағымды көңіл-күй қалыптастыру болды. Тақырыпты енгізу үшін оқушыларға Д.с. Лихачевтің оң тұжырымдары ұсынылды. Оқушылар бұл сөздерді талдап, "даналық дәптеріне"жазды. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтай отырып, балаларға астарлы әңгімені тыңдап, сұрақтарға жауап беру ұсынылды. Сұрақтарға жауап бере отырып, оқушылар қандай жалпыадамзаттық құндылықтар бар екенін анықтады.
Дене шынықтыру пәні мұғалімі Шарипбаев Бактияр Жусипови 3 «б» кезекші сыныпта «Игры с использованием акробатических упражнений.» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабақтың мақсаты: акробатикалық жаттығуларды қолдана отырып, ойын техникасы туралы түсінік қалыптастыру. Сабақтың мазмұнын, құрылымын, формалары мен әдістерін таңдау оқушылардың мақсаттарына, дидактикалық принциптеріне, дайындық деңгейіне байланысты болды. Өткізілген сабақ нәтижелі болып, қойылған мақсатқа жетті. Сабақ барлық оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін дамытуға ықпал етті. Сабақтың сәтті себептері деп санаймыз: - сабақтың психологиялық және педагогикалық негізделген құрылымын сақтау; - сабақтың бөліктері арасындағы логикалық байланысты қамтамасыз ету; - шұғылданушыларды ұйымдастыру нысандарын пайдаланудың орындылығы.
3 тапсырма Google form арқылы жүзеге асты. Оқушылар тапсырма бойынша 90 % оқу нәтижесінің деңгейін көрсетті. Ашық сабақ қойылған оқу мақсатына жетті. Әр оқушының тақырыпты толыққанды меңгеруге нақты көңіл бөлінді.
Сабақтың ұтымды жақтары: Қолданылған әдістер, жеке жұмыс, бағалау критерийлері мен дескрипторлары. Сабақ уақытысында аяқталды. Жоспарланған кезеңдердің бәрі орындалды. Сабақтың ұтымсыз жақтары: Сфераны құру кезеңдерін көрсетіп қана қоймай, оқушыларға видео түсіріп жіберу қажет еді.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Абылханова С.к. 10 «б» сынып оқушыларымен «Адам мен табиғат- егіз ұғым» тақырыбында ашық сабақ өткізіп, сабақ мақсаттары қолжетімді болды. Оқушылар адам мен табиғат арасында тығыз байланыс бар екенін, экология бүгінде күрделі мәселе екендігін, табиғатты қорғау керектігін түсінді. Сабақта жоспарланған саралау тапсырмалары оқушыларға деңгей бойынша жұмыс істеуіне тиімді болды. Жоспар бойынша берілген уақытты тиімді пайдаландым, әр тапсырмаға берілген уақыт ұтымды пайдаланылды. Сабақ барысында «Суреттер сөйлейді» әдісі оқушының пәнге деген қызығушылығын арттырып, өзінің және өзгенің іс-әрекетіне талдау жасау, дұрыс шешім қабылдау қабілеттерін шыңдады.
Тарих пәнінің мұғалімі Құмарбекқызы Қатира 6 «а» сыныбында Қазақстан тарихы пәнінен «Қыпшақ хандығы: не себепті Еуразия даласы «Дешті қыпшақ деп аталады?» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабақты видео- роликпен бастап тақырыпты ашты. Бейне- ролик көрсетіп, оқушыларға сұрақ- жауап кестесін ұсынып, толтырды. Оқушылар бірін-бірі бағалап, ойларын ортаға салды. Оқушылар сабаққа белсене қатысып, тапсырмаларды орындады. «Терминдер сөйлейді.», «Қанталапай» ойыны арқылы жаңа тақырып өтті. Оқушылар осы өткізген сабақта тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алды, әңгімені өз бетінше оқып, мазмұнын ұғына білді, өз ойларын еркін жеткізуге ұмтылды, кластастарымен қарым-қатынастарын қалыптастырып, өздерінің қабілеттерін дамыта алды, сонымен қатар өзін-өзі бағалауға үйреніп, өзінің жұмысын кластастарының жазғанымен салыстырып, өзін-өзі реттей алуға үйренді.
2 «б» сынып оқушыларымен бастауыш сынып мұғалімі Шадрина Е.В. «Общечеловеческие ценности – основа счастливой жизни» тақырыбында өзін-өзі тану сабағын ЗУМ платформасы арқылы өткізді.Сабақтың мақсаты: "бақытты өмір"ұғымының маңызы мен мағынасын ашу арқылы оқушылардың жалпыадамзаттық құндылықтар туралы түсініктерін тереңдету. Сабақтың маңызды кезеңдерінің бірі жаңа ақпаратты игеруге ықпал ететін "теңіз шуы" музыкасына релаксация арқылы сыныпта жағымды көңіл-күй қалыптастыру болды. Тақырыпты енгізу үшін оқушыларға Д.с. Лихачевтің оң тұжырымдары ұсынылды. Оқушылар бұл сөздерді талдап, "даналық дәптеріне"жазды. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын анықтай отырып, балаларға астарлы әңгімені тыңдап, сұрақтарға жауап беру ұсынылды. Сұрақтарға жауап бере отырып, оқушылар қандай жалпыадамзаттық құндылықтар бар екенін анықтады.
Дене шынықтыру пәні мұғалімі Шарипбаев Бактияр Жусипови 3 «б» кезекші сыныпта «Игры с использованием акробатических упражнений.» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабақтың мақсаты: акробатикалық жаттығуларды қолдана отырып, ойын техникасы туралы түсінік қалыптастыру. Сабақтың мазмұнын, құрылымын, формалары мен әдістерін таңдау оқушылардың мақсаттарына, дидактикалық принциптеріне, дайындық деңгейіне байланысты болды. Өткізілген сабақ нәтижелі болып, қойылған мақсатқа жетті. Сабақ барлық оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін дамытуға ықпал етті. Сабақтың сәтті себептері деп санаймыз: - сабақтың психологиялық және педагогикалық негізделген құрылымын сақтау; - сабақтың бөліктері арасындағы логикалық байланысты қамтамасыз ету; - шұғылданушыларды ұйымдастыру нысандарын пайдаланудың орындылығы.